Megaline, iDNet және iDTV баптаулары бойынша ақпарат        
ЖАЛПЫ НҰСҚАУЛЫҚТАР   МОДЕМДЕРДІҢ НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ   ЖИІЛЕТКЕН ҚАТЕЛЕР   FREEWARE
 
 
 
     

 

 

Шағымдану

Бұл бөлімде Сіз Megaline Анықтама қызметінің немесе Megaline Ақылы телефон кеңесінің жұмысына шағымдануыңызға болады. Сондай-ақ, осы қызметтердің жұмысын жақсарту жөнінде ұсыныс қалдыруыңызға болады.

Назар аударыңыз! Мұнда Анықтама қызметінің немесе Ақылы телефон кеңесінің жұмысына ғана шағымдануыңызға болады! Қалған шағымдардың барлығы бұл қызметтердің жұмысына қатысы болмағандықтан, ескерілмейді.

Назар аударыңыз! Шағымда міндетті түрде барлық өрістерді толтыру қажет! Толық емес шағымдар қарастыру барысында қиындық туғызады, сондықтан олар ескерілмейді.

 

Сіздің шағымыңыз міндетті түрде қарастырылады!

 


Анықтама қызметіне Сіз қай нөмірден қоңырау шалдыңыз:
Қоңырау шалу күні:
Қай уақытта қоңырау шалдыңыз (болмаса шамамен):
Сізге не ұнамады (шағым):
Сіздің Аты-жөңіңіз:
Сізбен хабарласуға болатын телефон нөмірі:
IP: 54.227.126.69

 

 
     
 
 
  Megaline Анықтама қызметі демалыссыз тәулік бойы жұмыс істейді:
- 58-49-49 (Алматыда 258-49-49)
- 8-800-080-6456 (8-800-080-MGLN), қоңырау шалу тегін.
  Megaline Ақылы телефон кеңесі, күнделікті сағат 9-00-ден 24-00-ге дейін жұмыс істейді: 8-809-080-6456 (8-809-080-MGLN), қоңырау шалу ақылы, 75 тг/минутына.
  Анықтама қызметінің немесе ақылы телефон кеңесінің жұмысына шағымдану.   Яндекс.Метрика